Swensen's @ Singapore


From word of mouth, Swensen's give me an impression of  Expensive and only famous of their Ice Cream and Ice Cream cake. How ignorant I am, they actually serve nice, quality and affordable western food. Big and value in money. Do you see fruits wrap inside the burger? It is not mango, it is Jack-fruit. Every piece of fries were done deliberately. 

Swensen memberi saya gambaran bahawa makananya mahal dan hanya terkenal pada Ice krim dan ais krim kek. Betapa jahilnya saya, mereka benar-benar merngeluarkan makanan yang bagus, berkualiti dengan harga yang berpatutan. Hidangan makanan besar dan bernilai. Nampak tak buah-buahan balut dalam burger ? Ia bukan mangga , ia adalah nangka. Tiap-tiap sekeping kentang digoreng dengan cemat.

从口口相传,斯文森给我的昂贵,只有著名的冰淇淋和奶油蛋糕的印象。我是多么的无知,他们实际上起到很好,品质和实惠的西餐。大和物有所值。你看到的水果包装汉堡包里面呢?它不是芒果,那是杰克水果。每根薯条细心做的。



Swensen's is also a kids friendly restaurant. See this Garden Kids meal, so exclusive and it educate kids environment friendly. This set is only at $9.90. There is few choices like fish and chips, pasta, fried chicken, rice and beef and this is cheese & omelette. When you cut the omelette, you can see cheese and scramble egg inside. Yummy! This box is attempted for the kids to bring home and do gardening with the cute animals surrounded. I really do like this concept and the mini version of shovel.
Even on a weekday, I see big family and birthday celebration in Swensen's.
This is definitely a place for buddy talk, kids and family gathering. I would definitely come again! 

Swensen juga sebuah restoran yang mesra pada kanak-kanak. Lihat pada Garden Kids Meal ini, begitu eksklusif dan mendidik anak-anak persekitaran mesra . Set ini hanya pada harga $ 9.90 . Terdapat beberapa pilihan seperti ikan dan kerepek, pasta , ayam goreng , nasi dan daging lembu dan ini adalah keju & amp; omelet . Apabila anda memotong omelet , anda boleh melihat keju dan perebutan telur di dalam. Yummy ! kotak ini boleh dibawa pulang oleh kanak-kanak dan jangan berkebun dengan haiwan comel dikelilingi. Saya benar-benar seperti konsep ini dan versi mini spades.
Walaupun pada hari bekerja , saya melihat keluarga menyambut Hari Jadi di Swensen.
Ini sebenarnya satu tempat untuk ceramah rakan, kanak-kanak dan perhimpunan keluarga . Saya pasti akan datang lagi!

斯文森还设有儿童友好的餐厅。看到这个花园儿童餐,所以独家它教育孩子的环境友好。这组只在$ 9,90。有没有像鱼和薯条,意大利面,炸鸡,米饭和牛肉的几个选择,这是奶酪和放大器;煎蛋。当你切煎蛋,你可以看到里面的奶酪和鸡蛋争夺。美味!这个盒子是试图为孩子们带回家,做包围了可爱的动物园艺。我真的很喜欢这个概念和铁锹的迷你版。
即使在平日,我看到的大家庭,生日庆典在斯文森。
这绝对是哥们说话,孩子和家庭聚会的地方。我肯定会再来!

PRICE | 价钱 | HARGA $$
LOVE | 爱 | CINTA  ❤️❤️❤️
WEBSITE | 网址  www.swensens.com.sg
WHERE | 那里 | MANA Swensen's 
Powered by Blogger.